בסל הקניות 0 מוצרים

סה”כ: 0.00 ₪

המשך הזמנה
מינימום הזמנה 250 ₪

שנה בריאה מלאה בצבעים



כל שנה מביאה איתה טרנדים חדשים בתזונה. פעם ממליצים על תפריט עתיר חלבון, תפריט דל שומן, תפריט ללא סוכר לבן וקמח לבן,
דל גלוטן, עשיר בשמן זית, צמחוני, טבעוני, דיאטת האדם הקדמון, הפרדת חלבון ופחמימות, ועוד ועוד.
מה שלא משתנה בכל הטרנדים זו ההמלצה לאכול ירקות בשפע.

לירקות יש יתרונות תזונתיים רבים, הם:
* עשירים בסיבים תזונתיים שכל כך חסרים בתפריט המערבי
* עשירים בויטמנים
* עשירים במינרלים
* עתירי במים
* דלים בשומן
* דלים בקלוריות
* עשירים בנוגדי חמצון
* עשירים בצבעים טבעיים ויפים הנקראים: צבענים – פיגמנטים

בקיצור הירקות מכילים שפע של בריאות!
מלבד היתרון התזונתי של הירקות, לירקות יתרון גדול כי ניתן לאכול את רובם טריים, וגם בכל שיטות הבישול וההכנה: כסלט, מבושלים,
מוקפצים, אפויים, ואפילו מטוגנים (אם כי זו לא הבחירה הכי בריאה, למרות שהיא מאוד טעימה).

ירקות משמשים להכנת מאכלים רבים: הם משמשים בסיס למרקים, ניתן להוסיף ירקות לתבשילים, להכין קציצות ירק, או להעשיר קציצות בשר,
עוף, קטניות או דגים בירקות, הם משמשים להכנת פשטידות, להכנת רטבים, וניתן אף להוסיף ירקות טריים למשקה בריאות בבלנדר.
היתרון הגדול הוא שיש מגוון רחב מאוד של ירקות בצבעים שונים, בשלל טעמים, צורות ומרקמים.
הצבע תורם ליופיים של הירקות, אולם מעבר ליופי יש לצבעים השונים יתרוונת בריאותיים.
הצבעים הם למעשה תרכובות ייחודיות שיש להן פעילות נוגדת-חמצון (אנטי-אוקסידנטית) אשר תורמת להגנה על הגוף מפני סרטן, טרשת עורקים,
ואף מאיטה את תהליכי ההזדקנות.

נהוג לחלק את הירקות וגם את הפירות לחמישה צבעים בהתאם ליתרונותיהם הבריאותיים:
ירוק, אדום, כתום- צהוב, לבן וסגול. השתדלו לגוון בסוגי הירקות, הפירות והצבעים השונים.
מה היתרון הבריאותי של כל צבע? על כך בכתבה הבאה,

בברכת שנה טובה ונפלאה מלאה בצבעים טבעיים ומרהיבים בכל ארוחה, ובכלל בחיים,
ורד מרום
דיאטנית מייעצת ל'מבושלת'
M.Sc. בתזונת האדם