בסל הקניות 0 מוצרים

סה”כ: 0.00 ₪

המשך הזמנה
מינימום הזמנה 250 ₪

איך תרכיבו ארוחה טעימה ומזינה?



"מבושלת עד הבית- בהרכבה אישית" היא סדרת מנות שתוכננה בקפידה ופותחה על ידי שף הבית, טכנולוג מזון ומנהלת תחום בריאות של החברה. הסדרה פותחה על בסיס "Mix & match" – אתם מרכיבים לעצמכם את הארוחה על פי טעמם האישי והעדפתכם התזונתית. התפריט מציע מגוון מנות בשריות, צמחוניות ואף טבעוניות.

מנות עיקריות – קודם כול חלבונים. החלבונים חיוניים לבניית רקמת השריר, הם מהווים מקור טוב לברזל, לאבץ ולוויטמינים מקבוצה B. אפשר לקבל חלבונים מהחי - עוף, בשר, דגים; או חלבונים מן הצומח – קטניות.

בשר, עוף –את מנות הבשר אנו מבשלים מנתחים שלמים ומובחרים שאינם מעובדים.

דגים –את מנות הדגים אנו מבשלים מדגים מובחרים בלבד.

קטניות – קטניות הן מקור מצוין לחלבון מן הצומח, וגם לפחמימות מלאות ולסיבים תזונתיים.

דגנים – דגנים מעניקים אנרגיה לאורך זמן. הם מהווים מקור לסיבים תזונתיים המגבירים את תחושת השובע ומסייעים לשמירה על תפקוד מערכת העיכול ועל בריאותה. אנו ממליצים על צריכה של דגנים מלאים.

ירקות – ירקות הם מקור לסיבים תזונתיים, לוויטמינים, למינרלים ולנוגדי חמצון החיוניים לתפקוד תקין של מערכות הגוף. אנו ממליצים לשלב ירקות מבושלים או טריים בכל ארוחה במהלך היום.

מרקים – מרקי ירקות או קטניות מספקים שפע של סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. מרקים מהווים מנת פתיחה או תוספת לארוחה מזינה, בריאה ומשביעה.
 

להזמנת המוצרים >